tirsdag 17. januar 2017

Bestilt flybilletter til New York :)

Etter jeg hadde vært på dagvakt om fredan, dusja jeg og pakka, før jeg kjørte til F. Vi prata en liten stund før vi kjørte til foreldrene hans. Besteforeldrene hans var også der, og vi spiste flesk og duppe. Det er favorittmaten til F, jeg hadde aldri smakt det før, men syns det smakte godt :) Til dessert spiste vi sjokoladepudding :) Vi satt en stund og prata før vi kjørte hjem.
Lørdan våkna vi i ni-tida. Dusja, spiste frokost, drakk kaffe og så på Sherlock. Ca i tolv-tida kjørte vi til XXL. Jeg kjøpte regnbukse og ullundertøy. Så kjørte vi hjem til mamma, pappa og Sita :) Vi kjørte til Ono og gikk tur i ca halvannen time :) Vel hjemme igjen spiste vi litt mat og delfiakake og drakk kaffe. Til middag spiste vi min favorittmat, pappas pizza :) Vi prata og kosa med Sita, før vi kjørte til Sandefjord igjen i elleve-tida.
Søndan våkna vi i ni-tida. Spiste frokost, drakk kaffe osv. Vi var bedt i bursdag til kusina til F klokka ett. Den blei feira i en gapahuk i skauen. Det kom masse folk, så jeg fikk hilst på enda flere familiemedlemmer^^ Vi spiste pølser, stekte pinnebrød og spiste kake :)
Vi dro til F igjen i fire-tida. Spiste middag og slappa litt av på kvelden.
Mandan våkna vi i ni-tida. Etter frokost, kaffe og dusjing satt vi oss ned noen timer og kikka på flybilletter til New York. Og gjett hva! Vi bestilte! Så vi skal til New York fra 13. til 21.mai. Vi kikka endel på hoteller også, men satser på at prisene går litt ned når det nærmer seg litt mer^^ Etterpå gikk vi en tur, og vi var i båten til F der han fixa no greier. På vei hjem kjøpte vi litt mat. Laga og spiste pannekaker til middag :) Dro en tur til foreldrene til F og drakk kaffe på kvelden.
I dag våkna vi også rundt ni. Dusja, spiste frokost osv. Så kikka vi på endel New York-ting, det er jo så gøy å planlegge hva vi skal gjøre og se der ;D I tre-tida kom foreldrene til F, og vi spiste middag og drakk kaffe. I fire-tida kjørte jeg F til Torp, fordi han skulle reise på jobb. Jeg kjørte hjem til meg sjøl. Har pakka ut, bretta klær, rødda, vaska klær og kikka på budsjettet mitt^^ God natt om en liten stund :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...