søndag 29. januar 2017

Blefjell :)

Jeg var på dagvakt om fredan. Dusja og pakka ferdig da jeg kom hjem. Kjørte avgårde litt over fire. Handla litt snop på Kiwi i Kongsberg på vei til Blefjell. Kom fram litt over seks. Bærte inn tinga, også spiste vi pølse i brød til middag. Vi så på nrk på kvelden^^
I går våkna jeg rundt ni. Etter kaffe, frokost osv gikk vi ut på gåtur litt over tolv. Vi gikk vel en times tid. Så prøvde pappa, Sita og jeg oss på en liten skitur. Spiste lunsj etter det.
Jeg fant fram et puslespill, og pusla fram til middag. Vi spiste pizza :) Etter det gikk vi tur innover i skiløypa. Og etter det satt vi ute hos naboen med bålpanne og hadde det koselig :) Jeg la meg rundt halv ett..
Våkna rundt halv ni i dag. Etter frokost, kaffe osv gikk vi ut på tur rundt halv ett. Spiste middag litt etter vi kom tilbake (stroganoff gryte og potetmos). Hjalp til med å vaske opp, pakka tingene mine og begynte på hjemveien rundt fire. Har pakka ut, dusja, sett litt på tv og fixa på budsjettet mitt. Skal brette klær og rødde litt før jeg kryper til sengs^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...