mandag 2. januar 2017

Ferdig med nattevaktshælj :)

Godt nyttår! Det var mer å gjøre på jobb den andre natta enn den første. Rakk å se på fyrverkeriet et par minutter ved midnatt da ;) Også fikk vi spekemat :)
La meg med en gang jeg kom hjem i går, og sov fram til halv fire. Dusja, spiste og så en episode av Tid for hjem. Sov på soffan fra halv seks til halv åtte. Fixa meg litt og sånn før jeg dro på tredje og siste nattevakt. Det var nok å finne på, så det var superdigg å gå hjem kvart over sju :) La meg da jeg kom hjem, og våkna litt over tolv. Jeg har rødda, pakka vekk julepynten, dusja, vaska opp, skifta sengetøy (et "must" etter nattevakter), vært ute med søpla og fjerde vaskemaskina går nå.
Etterpå kommer F hit. Gleder meg til å kunne sove til natta, glad det er en stund til neste nattevakt :) Hejdå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...