fredag 20. januar 2017

Snart jobbehælj^^

Om onsdan våkna jeg klokka fem. Lå i senga en stund, før jeg stod opp og spiste og drakk kaffe. Var på fagdag fra åtte til tre. Spiste middag, kikka litt på tv osv på kvelden, før jeg la meg i ti-tida.
Våkna klokka fem i går også. Lå i senga en stund før jeg stod opp. Fikk med meg soloppgangen :) Etter kaffe, dusjing og frokost, vaska jeg badet og vaska opp.
Mamma og Sita mom hit litt over elleve. Spiste lunsj osv, før  vi gikk tur i Greveskogen. Så slækka vi litt^^
Etter de dro spiste jeg og så litt på tv, hadde en powernap, spiste igjen.. La meg rundt klokka ti.
I dag våkna jeg også klokka fem, men lå og slumra i senga til nesten ni. Har dusja, kledd på meg og drikki kaffe. Skal finne meg no frokost straks. Etterpå skal jeg på kveldsvakt^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...