onsdag 25. januar 2017

Svipptur til Larvik^^

Om mandan var jeg på dagvakt. Spiste, så litt på tv, vaska opp og pakka før jeg kjørte til Larvik, på besøk til Rebecca og Lars Ole. Rebecca og jeg gikk en tur rundt i nabolaget, før vi satt en stund og drakk kaffe/te og spiste brownies :)
Søte Fiona :)
I ti-tida kjørte jeg til mamma, pappa og Sita. Skravla litt, før Sita og jeg la oss. Stod opp rundt halv ni i går. Spiste frokost, drakk kaffe osv. Dro en tur på Nordbyen med mamma. Jeg kjøpte bare noen sånne små LED-lys til å feste på jakka osv^^ Spiste lunsj etter vi kom hjem, før vi gikk tur i Vestmarka. Jeg kjørte hjemover litt over tre. Pakka ut og laga klart til middag. Så skifta jeg, kjørte opp til Greveskogen og gikk tur med mamma, Sita og de andre hundene :) Da jeg kom hjem putta jeg middagen i ovnen. Det var oppskjærte poteter, rotgrønnsaker og løk med salt og krydder kjøpt på Kreta^^ Dusja og sånn mens middagen stod i ovnen. Spiste mens jeg så på Valkyrien. La meg litt over ti..
I dag har jeg vært på dagvakt. Spiste blomkålsuppe til middag. Har drikki kakao, sett på Hannibal, vaska klær og dusja. Tenkte å spise kveldsmat nå mens jeg ser på gårsdagens episode av Grey´s Anatomy. Også legge etter det ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...